حاج ابراهیم خدا وردویی، یکی دیگر از بزرگان روستای بازران
 
هميشه لب‌هايتان چون گل محمدي، خندان باد
گلخندان
 
 

به نام خدا

اینجانب سعید خداوردویی در تاریخ اول شهریور سال 1352 در روستای بازران از توابع بخش پیشخور در شهرستان فامنین استان همدان  در یک خانواده مذهبی متولد شدم . نام پدرم حاج ابراهیم خداوردویی و مادرم فاطمه هادیی می باشد . مدت کوتاهی پس از تولدم  به شهر مقدس قم مهاجرت کردیم . دوران کودکی من در یک خانواده پر جمعیت سپری شد . دوره ی اول ابتدایی را در مدرسه حق بین قم گذراندم و چهارسال بعد ابتدایی را در مدرسه منتظری گذراندم و سه سال راهنمایی را در مدرسه راهنمایی منتظری و دوره دبیرستان را در دبیرستان صدوق گذراندم و در سال 1371 موفق به اخذ مدرک دیپلم اقتصاد اسلامی شدم و همان سال در آزمون سراسر شرکت کرده ودر دوره کاردانی رشته علوم اجتماعی مرکز تربیت معلم شهید محمد منتظری ورامین پذیرفته شدم در تمام دوران تحصیل دوازده ساله ام ( تا دیپلم ) ضمن درس خوندن در گارگاه قالی بافی مشغول کار بودم . دو سال بعد موفق به اخذ مدرک فوق دیپلم شدم و به استخدام رسمی وزارت آموزش و پرورش درآمدم و 3 سال در مدارس راهنمایی آموزش و پرورش شهر ری ( ناحیه یک ) تدریس کردم و بعد به قم منتقل شدم .  در سال 1377 در دوره کارشناسی پذیرفته شدم و در سال 1379 موفق به اخذ مدرک لیسانس علوم اجتماعی شدم و در دبیرستان ها و مدارس راهنمایی قم تدریس کردم . از جمله دبیرستان های غیرانتفاعی هدایت و درخشان و البرز و مدارس راهنمایی غیرانتفاعی فارابی و البرز و مهدیه و هدایت و توحید و مدارس راهنمایی دولتی حاج محمد مکتبی و امام موسی صدر و امجدی تدریس کردم . در سال 1387 آزمون  فوق لیسانس علوم سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی قم قبول شدم و در تاریخ 1389 با معدل 19 فارغ التحصیل شدم  و شرایط ادامه تحصیل در مقطع دکترای بدون آزمون دانشگاه آزاد را کسب کردم .بنده در طول خدمت 22 ساله خود فعالیت های علمی ناچیزی داشته ام که به طور فهرست وار بیان می کنم.

1- انتخاب به عنوان طراح سئوالات نهایی درس های تاریخ و جغرافیا و اجتماعی  در چندین دوره

2- انتخاب به عنوان سرگروه علوم اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه 4 قم در سال 1380

3- کسب عنوان دوم ناحیه در جشنواره تدریس برتر درس اجتماعی در سال 1390

4-  کسب عنوان دوم ناحیه در جشنواره تدریس برتر درس تاریخ در سال 1391

5- کسب عنوان اول ناحیه و سوم استان در جشنواره تدریس برتر درس مطالعات اجتماعی در سال 1392

6- چاپ چندین مقاله در نشریات استانی به خصوص هفته نامه پیام قم تحت عناوین جامعه شناسی کلاس درس - برنامه درسی پنهان .

7- درج چندین مقاله و مطلب علمی در سایت کشوری مطالعات اجتماعی تحت عناوین ملی شدن صنعت نفت -  آشنایی با اصلاحات و مفاهیم سیاسی.

8-  درج مقاله تحت عنوان منشور حکومتی پیامبر ( ص ) در وبلاگ مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه 4 قم.

10- درج مقاله در مجله رشد علوم اجتماعی تحت عنوان تاثیرآموزش و پرورش در جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران .

9- درج مطلب تاریخی (سخنان بزرگان در مورد تاریخ) در وبلاگ مطالعات اجتماعی آموزش و پرورش یزد .

10- همکاری با فرمانداری شهرری و قم در برگزاری انتخابات در چندین دوره به عنوان بازرس وزارت کشور و بازرس فرمانداری و مسئول شعبه انتخابات .

و چندین کار پژوهشی دیگر از جمله بررسی روابط ایران و انگلستان در دوره قاجار - بررسی جنگ جهانی دوم و تاتیر آن در ایران - بررسی تاثیر جهانی شدن در فرایند جامعه پذیری سیاسی دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران  - .

 

 

  

 


نظرات شما عزیزان:

عبداله خداوردی
ساعت13:12---23 تير 1393
با سلام و عرض ادب و احترام.
تقدیر و تشکر میکنم از زحمات و تلاشهای جنابعالی در گردآوری و تنظیم مطالب جالب و خواندنی و متنوع راجع به آداب و رسوم مردم ، پیشینه و جغرافیای روستای بازران و گلخندان...
و همچنین تلاش و پشت کارتان را که واقعاً ستودنی است ، تحسین میکنم.
ارادتمند شما
عبداله خداوردویی فرزند حبیب اله خداوردویی
پاسخ:سلام بر شما آقا عبدالله. خوشحال شدم که با آقازاده‌ی هم مکتبی خودم، آقای حبیب الله خدا وردویی، آشنا شدم. انشاءالله از همکاریتان برای تکمیل مطالب بهره مند شویم. من یک خاطره ای از پدر بزرگتان مرحوم حاج ابراهیم خدا وردویی دارم. من کوچک بودم و مکتب می رفتم. از مرحوم پدرم درخواست کردم که برای من مداد بخرد. ایشان فرمدند که برو بازران از مشهدی ابراهیم بگیر. ایشان مغازه داشتند. من به بازران رفتم و از ایشان مداد خواستم. ایشان فرمودند که الان ندارم اگر به شهر رفتم برایتان می خرم. بعد از آن من شاید تا چند ماه می رفتم و می آمدم و ایشان هربار که به شهر می رفتند و برمی گشتند می فرمودند که هنوز کارخانه‌اش را تعمیر نکرده اند، یا هنوز تولیدش‌را آغاز نکرده اند. بالأخره من آن قدر رفتم و آمدم تا این که ایشان یک مداد از شهر برای من خریدند آوردند تا من دست از سر ایشان برداشتم. خدا رحمتشان کند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام به همه‌ي اهالي محترم كوسه‌لو (گلخندان) و بازران، به عالمان، به روح پاك درگذشتگان، به گنجينه‌هاي گران‌قدر يعني سالمندان، به خواهران و برادران، به جوانان، به صاحبان دانش و معرفت، به متخصصان، به كارگران و كارمندان، به آناني كه ماندند و ديوارهاي اين دو روستاي با افتخار را افراشته نگه داشتند. به وبلاگ خودتان خوش آمدید. قرار ملاقات برو بچه های کوسه لو و بازران اینجاست. هر مطلبی دررابطه با سرزمین آبا و اجدادی‌تان دارید ارسال کنید تا در وبلاک‌تان بگذاریم. عكس‌ها، خاطرات شيرين، داستان‌ها، اطّلاعات تاريخي، قصّه‌ها، مثل‌ها، تكيه كلام‌ها، نقيل‌ها، سول‌چَك‌ها، بير گون گيتديك.....ها، و هر آن‌چه كه براي گفتن داريد بفرستيد تا در اين‌جا ارايه دهيم و ديگران هم استفاده كنند. منتظرتان هستیم. همكاران وبلاك: 1- نورالدّين هادي‌اي 2-الياس محمد 3- محمد رضا سرودلير 4-علي اصغر ترابي افراشته 5- رضا
شعر سه‌گانی
توزیع کتاب شاهدان عشق
مزار عالم ازناوی در تاجیکستان
حماسه بابا
اخبار گلخندان
گلخندان در گذر زمان
بازدید فرماندار محترم شهرستان فامنین و بخشدار بخش پیشخور از روستای گلخندان
قیزیل داغ با دامنی پر از شقایق
افتخار آفرینی تیم قزل داق
داستان مقاوت تاک‌های تشنه باغ‌های شاهقلی کندی
بچّه‌های و امروز مدرسه بازران و گلخندان
جلسه شورای اسلامی گلخندان با اهالی در مورد لایروبی جوی‌های کشاورزی
روستای چپقلو در روز سیزدهم فروردین 95
قیزیل داغ در روز سیزدهم فروردین سال 95
شکوه قیزیل داغ در جامه سپید زمستانی
برنامه مسابقات تیم قزل داق در نوروز 95
کتاب جدیدی که امروز به زینت طبع آراسته شد.
نويسندگان