تبار رستمي ها
 
هميشه لب‌هايتان چون گل محمدي، خندان باد
گلخندان
 
 

اين هم تبار رستمي هاي بازران خودمان ما تا اين جا بلد بوديم كه نوشتيم.از اين جا به بعدش هم با شما بنويسيد ارسال كنيد تا در وبلاك بگذاريم.

منتظر حضور سبزتان هستيم

با تشكر از آقاي عباس اروجي كه اطّلاعات تكميلي را فرستادند



نظرات شما عزیزان:

مجید خداوردی
ساعت21:37---5 بهمن 1396
سلام میخواستم نمودار تباری رو ثبت کنم ممنون میشم راهنمایی کنم
تبار ما اینگونه است
رستم
میرزا
خداوردی
قاسمعلی
یدالله
که از یدالله ۳پسر هستند به نامهای مسلم و سیف الله و احمد
که ما از احمد هستیم به نامهای علی مهدی و مجید به فامیلی و شهرت خداوردی، و عموهای من که مسلم و سیف الله هستند فامیلی و شهرتشان قاسمی هست
از علی دو پسر به نامهای امیر علی و امیرارسلان هستند
راهنمایی بفرمایید چگونه نمودار رو ترسیم کنم و یا اینکه با توجه به توضیحات خودتان زحمتش رو متحمل شوید
اگر فامیلی و شهرت هر شخص هم ثبت بشه خیلی خوبه و یا حتی شماره تلفن برای برقراری ارتباط که فکر کنم خیلی خوب میشه و یا کانال تلگرامی بنام تبار رستمی ها راهندازی شود
خیلی خیلی ممنون از اطلاع رسانی و پیگیری شما


پاسخ:سلام علیکم خوشحال شدم که با جنابعالی آشنا شدم. من با عمویتان مسلم هم مکتبی بودیم. میدانستم که پدر بزرگتان به شهریار مهاجرت کرده بود. دیگر ازایشان و خانواه‌اش خبری نداشتم. حالا که می بینم شما پیام گذاشته اید خوشحال شدم. عذر می خواهم که دیر جواب دادم. با راه افتادن تلگرام دیگر با وبلاگ خیلی کار نمی کنیم. شماره من 09153025668 است می توانید از طریق تلگرام هم مرتبط شوید. عمو بزرگ‌تا تقی چه خبر؟ اگر ممکنه اطلاعاتی هم در باره ایشان بدهید.


مجید خداوردی
ساعت21:14---5 بهمن 1396
عرض ادب و احترام
من از نسل خداوردی و نوه یدا... هستم میخواستم نمودار تبارم رو ثبت کنم اما نمیدونم چگونه،لطفا راهنمایی فرمایید
خیلی ممنون


صدف فراهانی
ساعت19:55---10 دی 1395
با سلام بنده نوه ی حسین آقا غلامی فرزند علی اکبر هستم فکر میکنم در شجره ی رستمی ها به گفته ی پدر بزرگم حسین اقا نیاز به اصلاحات است زیرا اصل آن چنین است


قبل از رستم حسنعلی بوده


و غلام حسین فرزند رستم و فتح الله فرزند غلام حسین و غلام حسن فرزند فتح الله


کربلایی قنبرعلی و فرزند آن علی اکبر و معصوم علی و محمد حسین و


فرزند علی اکبر احمد و محسن و حسین


و فرزند حسین علی و علی رضا میباشد


صدف فراهانی
ساعت19:54---10 دی 1395
با سلام بنده نوه ی حسین آقا غلامی فرزند علی اکبر هستم فکر میکنم در شجره ی رستمی ها به گفته ی پدر بزرگم حسین اقا نیاز به اصلاحات است زیرا اصل آن چنین است

قبل از رستم حسنعلی بوده

و غلام حسین فرزند رستم و فتح الله فرزند غلام حسین و غلام حسن فرزند فتح الله

کربلایی قنبرعلی و فرزند آن علی اکبر و معصوم علی و محمد حسین و

فرزند علی اکبر احمد و محسن و حسین

و فرزند حسین علی و علی رضا میباشد


صدف فراهانی
ساعت19:53---10 دی 1395
با سلام بنده نوه ی حسین آقا غلامی فرزند علی اکبر هستم فکر میکنم در شجره ی رستمی ها به گفته ی پدر بزرگم حسین اقا نیاز به اصلاحات است زیرا اصل آن چنین است
قبل از رستم حسنعلی بوده
و غلام حسین فرزند رستم و فتح الله فرزند غلام حسین و غلام حسن فرزند فتح الله
کربلایی قنبرعلی و فرزند آن علی اکبر و معصوم علی و محمد حسین و
فرزند علی اکبر احمد و محسن و حسین
و فرزند حسین علی و علی رضا میباشد
پاسخ:سلام خانم فراهانی. از لطف شما سپاسگزارم. از شما تقاضا دارم زحمتی بکشید و ما را یاری کنید. اگر برایتان مقدور است نمودار تبار غلامی ها را به طور دقیق و زیبا ترسیم نموده و جهت درج در ویلاگ به آدرس زیر ارسال فرمایید. ممنون و سپاسگزار- سرودلیر azimsarvdalir@yahoo.com


ابوالفضل غلامی
ساعت2:23---4 شهريور 1392
مزار پدر بزرگ مرحومم که در گذشته ملای ده بود

ابوالفضل غلامی
ساعت2:11---4 شهريور 1392
سلام


بسیار ممنون از شناساندن زادگاه و هویت اهالی روستای بازران. خواستم عکسی از پدرم مرحومم کربلایی میرزا ابوالقاسم غلامی ارسال کنم

موفق باشید
پاسخ:سلام اقا ابوالفضل بسیار خوشحال می شوم که عکس مرحوم پدرتان را در وبلاگ بگذارم. اگر خواستید ارسال کنید آدرس ایمیل من ب azimsarvdalir@yahoo.com است. منتظر ارسال آن هستم. اگر از مرحوم پدر بزرگتان هم عکسی دارید لطفا اسکن و ارسال نمایید. ضمنا در اربطه با ادامه تبارتان اگر اسامی را ارسال نمایید در در وبلاگ معرفی خواهیم نمود. خدا حافظ


ابوالفضل غلامی
ساعت13:53---10 تير 1392
با سلام وتشکر

در موردفرزندان ذکور براتعلی مشهدی محمد علی غلامی را جا انداخته اید.اون هم به فرزندان براتعلی اضافه نمایید.

بسیار عالی که هنوز به اصالت وهویت خود افتخار می کنید


پاسخ:سلام چشم. سر فرصت اصلاح مي كنم. اگر ممكن است فرزندان بعدي‌را هم ارسال كنيد تا در وبلاك معرفي كنيم. ما و شما اصالت‌ ارزشمندي داريم. بايد حفظشان كنيم و به فرزندانمان معرفي كينم تا آن‌ها هيچ وقت احساس بي هويتي نداشته باشند. بنده سعي كرده‌ام در كتاب "قيزيل داغلار" بخش بزرگي از آن‌هارا ثبت و جاودانه كنم و همچنين زبان مادري‌مان‌را از محو شدن حفظ كنم. اميدوارم با كمك دوستان و همولايتي‌هايي مانند جناب عالي انجام اين مأموريت‌را به نحو احسن به پايان برسانيم. موفق باشيد- سرودلير


همشهری
ساعت22:44---3 تير 1392
عباس اروجی همونیه که کامپیوتر خونده؟
پاسخ:سلام و درود بر شما حقيقتشو بخواي من هم تا كنون زيارتشون نكرده‌ام. كاش از نرديك خدمتشون مي‌رسيديم و مي‌‌شناختيمشان.


ابوالفضل
ساعت1:14---3 ارديبهشت 1391
با سلام
کارتون عالیه...
مرسی...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ

سلام به همه‌ي اهالي محترم كوسه‌لو (گلخندان) و بازران، به عالمان، به روح پاك درگذشتگان، به گنجينه‌هاي گران‌قدر يعني سالمندان، به خواهران و برادران، به جوانان، به صاحبان دانش و معرفت، به متخصصان، به كارگران و كارمندان، به آناني كه ماندند و ديوارهاي اين دو روستاي با افتخار را افراشته نگه داشتند. به وبلاگ خودتان خوش آمدید. قرار ملاقات برو بچه های کوسه لو و بازران اینجاست. هر مطلبی دررابطه با سرزمین آبا و اجدادی‌تان دارید ارسال کنید تا در وبلاک‌تان بگذاریم. عكس‌ها، خاطرات شيرين، داستان‌ها، اطّلاعات تاريخي، قصّه‌ها، مثل‌ها، تكيه كلام‌ها، نقيل‌ها، سول‌چَك‌ها، بير گون گيتديك.....ها، و هر آن‌چه كه براي گفتن داريد بفرستيد تا در اين‌جا ارايه دهيم و ديگران هم استفاده كنند. منتظرتان هستیم. همكاران وبلاك: 1- نورالدّين هادي‌اي 2-الياس محمد 3- محمد رضا سرودلير 4-علي اصغر ترابي افراشته 5- رضا
شعر سه‌گانی
توزیع کتاب شاهدان عشق
مزار عالم ازناوی در تاجیکستان
حماسه بابا
اخبار گلخندان
گلخندان در گذر زمان
بازدید فرماندار محترم شهرستان فامنین و بخشدار بخش پیشخور از روستای گلخندان
قیزیل داغ با دامنی پر از شقایق
افتخار آفرینی تیم قزل داق
داستان مقاوت تاک‌های تشنه باغ‌های شاهقلی کندی
بچّه‌های و امروز مدرسه بازران و گلخندان
جلسه شورای اسلامی گلخندان با اهالی در مورد لایروبی جوی‌های کشاورزی
روستای چپقلو در روز سیزدهم فروردین 95
قیزیل داغ در روز سیزدهم فروردین سال 95
شکوه قیزیل داغ در جامه سپید زمستانی
برنامه مسابقات تیم قزل داق در نوروز 95
کتاب جدیدی که امروز به زینت طبع آراسته شد.
نويسندگان